منتديات هالو دوت جدعان

قهلن و سهلن بكل شاب و كل فتاء .. قفشناك يا عم الزاير .. إنتا معانا النهردة فى منتديات هالو جدعان .. منتدى جامد موووووز .. مش هنقولك سجل .. هنقولك شوف بنفسك و أحكم لو عاجبك سجل و انضم مع الجدعان هتنورر .. هتبقا نجفة يعنى .. و أول ما تسجل صدقنى ، هنستقبلك أحسن إستقبال هنرش ورد بقه و هتبقا هيصة

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات هالو دوت جدعان

قهلن و سهلن بكل شاب و كل فتاء .. قفشناك يا عم الزاير .. إنتا معانا النهردة فى منتديات هالو جدعان .. منتدى جامد موووووز .. مش هنقولك سجل .. هنقولك شوف بنفسك و أحكم لو عاجبك سجل و انضم مع الجدعان هتنورر .. هتبقا نجفة يعنى .. و أول ما تسجل صدقنى ، هنستقبلك أحسن إستقبال هنرش ورد بقه و هتبقا هيصة

منتديات هالو دوت جدعان

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

4 مشترك

عفوا ..... ممنوع دخول المشرفين !!!!!

loloht
    loloht

لســــــه قاعد لكــــــــم

الإقآمهـ : hiiiiiiiiiii

عفوا ..... ممنوع دخول المشرفين !!!!! Empty عفوا ..... ممنوع دخول المشرفين !!!!!

مُساهمة من طرف loloht الإثنين 19 فبراير 2007, 12:34 am

عزيزى العضو عزيزتى العضوة :
    اوعى تفهمو ان المشرفين دول ملايكة .... ابدا
    ولا وحوش ..... ابدا ( ماتخافش منهم وقول كل اللى فنفسك )

واللى نفسه فحاجة يقولها وانا هبدأ :
    1- خطيبه مشرف كل لما تتصل بيه تطلعلها رساله مسجله السرفرمشغول حاليا_حاول في وقت اخر
    2- مشرف شغال في المروركل مايشوف عربيه مخالفه يديها تقييم سالب
    3- مشرف كتب كتابه في موضوع وعمل الفرح في منتدى التهاني والمناسبات ووزع على المعازيم تقييمات موجبه
    4- مشرف متخانق مع مراته عملها حظر
    5- مشرف خلف توام احتفظ بواحد وحط التاني في قاعه المكرر
    6- مشرف جتله فاتوره التليفون كبيره عملها تعديل
    7- زوجة مشرف نسيت تحط ملح في الاكل مسكها المتواجدين الان
    8- مشرف بيتغزل في خطبته بيقلها انتي موضوع عمري ........انتي مشاركه حياتي ......انتي كل صلاحياتي
    9- مشرف عاوز يخطب عضوه يبقلها ممكن اسجل عندكم في البيت بس ياريت والدك ميتاخرش عليا في رساله التفعيل
    10- مشرف عنده حاله نفسيه كل مابكتب موضوع يحذفه
    11- مشرف عاوز يعرف حببته بتحبه ولا لادخل على المنتدى و بدا يخذف في المواضيع واحد ورى التاني (بتحبني _مبتحبنيش_بتحبني_مبتحبنيش)
    12- مشرف عام موظف في مصلحه حكوميه شرط على كل عضو يكتب مشاركه يحط عليها ورقه دمغه
    13- مشرف دخل منتدى المناقشه طلع بخمس غرز وارتجاج في المخ
    14-مشرف دخل منتدى القضايا السياسيه قبضو عليه في مظاهره
    15- مشرف عاوز يطرد عضو مميزمن المنتدى حط في واحد من مواضيعه حتتين حشيش وبلغ عنه
    16ـ مشرف مراته بعتت له موضوع بعنوان " البصل " وكتبت له : متنساش تجيب بصل معاك وانت جاى ،، رد عليها وقال لها : حاضر ،، بعد شوية بعتت تقول له : البصل خلص من عندنا ،، رد عليها وقال لها : حاضر ،، شويتين بعتت له تقول له : من غير بصل مش هعرف اطبخ ،، آخر ما زهق قام وضع موضوعها فى خانة المواضيع المثبتة
    17-مشرف نفسه مراته تخلف ولد ،، اول مرة خلفت بنت فسماها عديلة ،، تانى مرة خلفت بنت فسماها اعتدال ،، تالت مرة خلفت بنت برضو فمسماها " تعديييييييييييييييييل "
    18ــ مشرف راجع البيت سكران فمراته قالت له : ايه دا هو انت شارب ؟؟؟ قال لها لأ انا لحية
    ندخل بقى على المشرفات
    1ــ مشرفة عشان تبقى محامية ،، قعدت تحفظ فى قوانين المنتدى
    2 ــ مشرفة قابلت مشرفة صاحبتها فقعدت تقول لها : خطيبى دا وسيم بشكل ،، خطيبى دا محترم جدا ،، خطيبى دا كل البنات بيحسدونى عليه ،، خطيبى 000 الخ ، تانى يوم قابلتها وقعدت برضو تشكر وتمدح فى خطيبها قدامها ،، ثالث يوم اكتشفت ان صاحبتها المشرفة اقتبست منها خطيبها واتجوزتو

3 ــ مشرفة جوزها ضربها وفتح لها راسها راحت عملت له بلاغ فى قسم الاقتراحات والشكاوى
    4 ــ مشرفة حبت تضايف حماتها فدخلتها على قسم فنجان قهوة وقالت لها : اتفضلى اشربى
    5 ــ مشرفة جوزها طلقها ونفسها ترجع له تانى فبعتت تقول له : ممكن " اضافة رد " ؟؟؟
    6 ــ مشرفة راجعة من شغلها جعانة جدا فاخدت رغيف عيش ودخلت قسم المطبخ وقعدت تغمس بالمواضيع
    كفاية كده غلى المشرفات
    واخيرا و دى من عندى مشرف حذف الموضوع ده اختفى في ظروف غامضه

مع تحياتى لكل المشرفين حبايب قلبى
    mrmr150
    mrmr150

عفوا ..... ممنوع دخول المشرفين !!!!! Empty رد: عفوا ..... ممنوع دخول المشرفين !!!!!

مُساهمة من طرف mrmr150 الإثنين 19 فبراير 2007, 12:44 am

:evil: باااااااااااا:evil: اااااااااااااااااان:evil:

هههههههههههه
    حلوين اوي يا لولو يسلمو:oops:
    loloht
    loloht

الإقآمهـ : hiiiiiiiiiii

عفوا ..... ممنوع دخول المشرفين !!!!! Empty رد: عفوا ..... ممنوع دخول المشرفين !!!!!

مُساهمة من طرف loloht الإثنين 19 فبراير 2007, 2:32 am

هههههههههههههههههههههههه بان ايه يا حوبى متقدريش :P ده انا كنت اعمل انا والمنتدى كله مظاهرة ضدك :P وانتى عارفه ان كلهم حيقفوا معايا :P

ميرسى يا ميرو على ردك ومنوره الموضوع
    the divel back
    the divel back

مُساهمة من طرف the divel back الإثنين 19 فبراير 2007, 4:10 am

انتى نسيتى انك مشرفة

مرة مشرفة اتختبط لواحد ضربها ادته دليت :lol!:
    Mesh Mesh
    Mesh Mesh

مُساهمة من طرف Mesh Mesh الإثنين 19 فبراير 2007, 6:50 pm

هيييييييييييييييييييييييه

الحمد لله انا مش مشرفة

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 17 مايو 2024, 5:02 pm